VE.Direct Bluetooth smart dongle
Popis
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.
Podporované produkty VICTRON
Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .
Poznámky k instalaci
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.
- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové stránce
Postup spárování
Výchozí kód PIN je 000000
Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.
Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.
LED stavové kódy
Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.
Stav
|
modrá LED
|
červená LED
|
Poznámka
|
Nepřipojený
|
pomalé blikání
|
vypnuto
|
|
Připojený
|
zapnuto
|
vypnuto
|
|
Vymyzání PIN
|
Dvojité zablikání
|
Dvojité zablikání
|
Během aktualizace firmwaru jsou k dispozici některé další stavové kódy LED
Stav
|
modrá LED
|
červená LED
|
Poznámka
|
Nepřipojený
|
rychle bliká
|
rychle bliká
|
|
Připojený
|
zapnuto
|
pomalé blikání
|
|
Nahrávání
|
zapnuto
|
rychlejší blikání
|
|
Programování
|
rychle bliká
|
vypnuto
|
Řešení problémů
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji
- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu.
- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše.
- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.
Nemohu se připojit k dongle
- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.
- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování párování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.
Aktualizace firmware dongle
Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.
Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovat dokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.
Pokud se v proces aktualizace přeruší jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.
Android
Postupujte podle pokynů v tomto návodu PDF .
iOS
1. Dongle musí být spárován před zahájením aktualizace.
2. Po prvním kroku aktualizace je dokončen přejděte do iPhone/iPad bluetooth nastavení a odeberteand dongle ze seznamu spárovaného příslušenství. Pak se vraťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokem..
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář